onsdag 11 januari 2012

"Lillbloggare" eller "Storbloggare"...


Hej!

Välkommen hit min nya följare sedan igår!

♥Huset i backen Cathrine

Hoppas att du ska trivas och känna dig "som hemma" här!

Idag var det 227 unika besökare här hos Fröken Vit!!
Fantastiskt roligt!
Mitt rekord när jag började blogga för två år sedan, var något på 330 personer.
Men då höll jag ju bara ut i tre månader och sedan slutade jag blogga.
Hur många hade det varit idag då, om jag hade fortsatt, undrar jag ibland...
3333 pers eller 3 pers per dag? (haha)

För en "Lillbloggare" som jag, är ju detta med 227 pers stooort, förstår ni.
Ja, alla ni andra "Lillbloggare", förstår nog säkert vad jag menar... ;-)

Men hur glada ska inte "Storbloggarna" vara då...?
De står nog som "Tjocka tysken i stora slottet" (se bloggrubrik m samma namn) 
och klappar i händerna hela dagarna, eller hur?


Har ni tänkt på det hur det skulle vara att ha en mycket välbesökt blogg?
Skulle ni verkligen vilja gå från att vara en söt liten "Lillbloggare, 
till att "spela med de stora grabbarna" och plötsligt vara en "Storbloggare"...


Ja, du "Lillis", nu när du har blivit så häääär stor, 
kan du få vara med oss "Storisar" och leka ibland...
Men bara om du lovar att vara snäll och inte bli LIKA stor som oss...




Nä, usch, vad läskigt det låter...


Visar här två underbara bilder från Green Gates Summer Collection 2012!
Visst är det väl underbart fräscht med blåvitt!?


"Utanför jordklotet börjar universum.
Där finns ingenting, bara meteoriter, hemorrojder och sådana saker."
Pojke 6 år


Vi ses imorgon!
Kram 


Fröken Vit

12 kommentarer:

Therese sa...

Hittade hit via HoP!
Vilken härlig blogg du har och störtskön humor dessutom.
Har gjort precis som du, vart en periodare när det kommer till bloggeriet.
Men nu ska jag äntligen få flytta till "drömkåken" en gammal prästgård!! så nu blir det blogga av!

Hit kommer jag fler gånger.
Må så gott!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Therese!

Periodare...
Ja, det var ju en perfekt benämning för på&av bloggare...haha.
Härligt att du ska in i perioderiet nu igen då! Spännande!

Roligt att du gillar bloggen och vill återkomma.
Må så gott!

Ingrid sa...

Ja, här pratar vi lillbloggare, utan tvekan! Närmar mig 1000 besökare, och det känns jätteroligt, det med!
Skrattade gott när jag läste om skåpet och tysken! Hoppas du fick riktigt bra betalt!!!
Ha en fin dag! /Ingrid

Ekenäsliv sa...

Ja du skriver verkligen bra!!!
Ha en fin torsdagskväll!
Kram Anna

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Ingrid!
Härligt med en till Lillbloggare!
Ja, för det är ju så att man är ju glad för det lilla...

Vad roligt att jag fick dig att skratta åt tjocka tysken å skåpet,
för det kan jag ju själv fnissa åt fortf ibland.
Å du, jag fick bra betalt, men jag ångrar mig ändå...

Må så gott!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Ekenäs Anna!

Vad roligt att du tycker att jag skriver så bra! *glaaad*

Ha en mysig torsdag du med!
Kram!

Inredningsfrun sa...

Hej på diog Fröken vit!

Här inne hos dig tror jag bestämt att jag varit innan. Alldeles för länge sedan upptäckte jag nu :). Så roligt att du nu har öppnat butik här på the Island. Måste definitivt ta mig en sväng upp och kolla i sommar.

KRAM från en mittemellan bloggare :)

// Inredningsfrun

HOUSE of MANDY sa...

Va roligt att du har så många besökare! Det är ju jätteroligt att det är många som tittar in hit.. det betyder ju att din blogg är bra :) Det ska du vara stolt för.

Trevlig helg.
KRAM Amanda

Stina sa...

Ja men du vet ju hur knäpp jag är, så det gör inget att du skrattar. Jag är likadan.
Kram Stina

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Inredningsfrun!

Vad roligt att du bor på ön!!!
Härligt liv du måste ha...
Avis till tusen...

Ja, åk förbi mig i sommar, det vore ju jättekul!
Kram!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej House of Mandy Amanda!

Vad gullig du är som säger så! *glaaad*
Ja, jag är jättestolt över er alla som skriver så snälla saker till mig.
Trevlig helg till dig med!
Kram!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Lilla kullan Stina!

Ja iofs. ;-)
Men det kändes inte så jättesnällt... ;-)
Mina barn skrattar så de kissar på sig när jag gör illa mig så man har väl att brås på då...haha.
Kram.