onsdag 17 mars 2010

Utlottning No 5...

Bilder från nätet

Hej!

Gör iordning din favoritfåtölj och släng av dig dina skor...

Sätt på dig dina absoluta favoritmyskläder...

Låt "Någon Annan" sköta hushållsarbetet...

Stäng av TV:n...


Låt "Någon Annan" tvätta bilen...


Låt "Någon Annan" gå ut med hunden...

Stäng av datorn...
Ja, ja, all right, den får väl vara på då,
om du promt skall trilskas så...

Stäng av mobilen...

Överlåt barnpassningen åt "Någon Annan"...

Här har ni då "Någon Annan"...


Ursäkta, nu var det visst fel bild som kom med.
Här har ni naturligtvis "Någon Annan"...

Nä, vet nån vad!
Detta kommer inte på tal ikväll...

Tag nu istället snällt fram, en stor skål med ditt favoritgodis...

Och varför inte även några smarriga bakelser...

Sätt dig så tillrätta i favoritfåtöljen
och njut av din prenumeration på
den härliga tidningen
Lantliv

Nej, men vad säger du?!
Har du ingen prenumeration??

Stackars dig!
Då måste ditt liv vara oerhört torftigt och innehållslöst...
Men deppa nu inte ihop för det...
Var med i Fröken Vits utlottning istället!!
Du som redan har en prenumeration på Lantliv,
kan självklart också vara med och tävla!

♥En halvårsprenumeration på Lantliv♥
7 tidningar
Värde 413 kr

Reglerna är enkla!
Det går ju utmärkt att vara med, även om du inte har en blogg.

1. Vill du ha 1 lott, skriver du en kommentar, med namn i kommentarsfältet nedan.
Eller maila till
clubfrokenvit@gmail.com

2. Vill du ha 2 lotter, länkar du även till min blogg med Lantlivsbilden
och skriv att du länkar.

3. Vill du ha 3 lotter, lägger du dig som följare av bloggen och skriv då det i kommentarsfältet.
Är du redan följare, får du givetvis automatiskt 3 lotter, trots att du inte har en blogg..

Tävlingen avslutas den 5 april och redovisas den 6 april.

♥♥♥LYCKA TILL♥♥♥

♥♥♥
"På grund av jämställdheten som kom till Sverige för några år sedan,
måste pappan bita i det sura äpplet och städa huset."
Pojke 8 år
♥♥♥

Vi ses imorgon!
Kram
Fröken Vit


93 kommentarer:

Hanna (Hannnnah) sa...

Ohhh det är inga dåliga vinstster du har hjärtat!! Spännande! O vilket roligt inlägg, himla fint!

Jag är givetvis redan följare som du vet ;-)

Måste se till att min man snart gör mig till lyxhustru så jag hinner med en blogg dock :-D

Kram på dig <3

Min plats i solen sa...

Eftersom jag inte har någon prenumeration vill jag självklart vara med i din fina utlottning. :) Länkar gör jag på min blogg också.
Ha en strålande dag!
Kram Lotta

Maria sa...

Jag vill gärna vinna en prenumeration av Lantliv. Jag länkar från min blogg.

Kram Maria

Anonym sa...

Var får du allt ifrån. Jättebra inlägg. Det är klart att jag vill vara med i din utlottning.

Kram Maria på Skolgatan

Anonym sa...

En helt underbar blogg, och jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning
Åsa

ANNIKA sa...

Jag är med och är redan följare och får väl 3lotter...
gustafsson.57@hotmail.com

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken fin vinst, jag vill så klart jättegärna vara med i utlottningen!

Hälsningar Agneta

Therése sa...

Detta vill jag gärna vinna! Norpar åt mig 3 lotter också! :-)

Camillha sa...

Hej! Vilket erbjudande!
Jag är redan följare och har gjort ett inlägg i min blogg om denna tävling!
Hoppas på tur!! 3 lotter blev just mina!
Tack för en underbar blogg och en tävling man vill vinna! Nästan som OS!!! ;-)

MAMMAFIA sa...

Jag vill vara med! =) Fia Eklund. Du har en underbart fin blogg! (inget fjäsk, utan sant =) )Kramis!

Nilla sa...

Hej :)

Nu kan jag inte låta bli, är inne varje gång när jag ser att du gjort ett inlägg men aldrig kommenterat, skäms på mig! Bara njuter av dina vackra bilder och insuper inspiration efter en lång arbetsdag. Det är behövligt! Och nu ser jag att du lottar ut en prenumeration av Lantliv, då måste jag ju försöka se om fröken fortuna är på min sida :) Hinner ju inte ens och köpa tidningen mer! Väntar på att ishallssäsongen tar slut snart så man får lite ledigt ibland, även om det är roligt att vara och titta på både sonens hockey och dotterns konståkning :)

Ha en jättefin dag!

Kram Nilla

Linda sa...

Jag vill gärna vara med och jag följer din blogg, den är jättefin!

Kram

ChezJeanette sa...

3 lodder takk!
Jeanette :-)

Elvan sa...

Hej!
Ja du har rätt; det är synd om mig som inte har någon prenumeration. Lantliv är en jätte bra källa till drömmar och inspiration.
Ditt inlägg för dagen var också jätte bra och kul.
Ska nog göra precis (eller nästan) så om...det är min tur att ha tur.
M v h/ Elvan
Nej, förresten en sak till; dina barnkommentarer är såååå bra- mycket kloka.

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahaha det var bra skrivet! Jag vill självklart vara med i tävlingen! Jag länkar oxå, hoppas på mer tur då;)
Kram Susanne

Jessica sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av tidningen Lantliv. Ska naturligtvis se till att bli följare av din inspirerande blogg.

Kram Jessica

Kathrine H sa...

Jeg blir veldig gjerne med, og tar 3 lodd da jeg allerede er følger og har linket. :o)

ANETTESHUS.COM sa...

Jeg er med!! Så gøy;)

Svar på ditt spm: Det er en privatperson, bare 4 hus på nedsiden av oss!!! Huff - er ikke det utrolig frekt?!?

Klem klem
Anette:)

A-H sa...

Dette vil jeg gjerne vær emed på;)
2 lodd på meg;)

Ha en fin helg!!

Kari sa...

FOr en herlig premie! Jeg blir gjerne med i trekningen og tar 3 lodd. Følger bloggen din gjennom Bloglovin, men har ingen egen blogg.

Ha en fin helg!

Kari :-)

Rosemary and thyme sa...

Hvilken premie.
Selvsagt blir jeg med, og lenker! jeg er allerede følger, da blir det vel 3 lodd på meg!

Ha en fin kveld
Klem Tove

skogslunden sa...

Hej! Fin blogg! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat till dig från min blogg.

Hemma hos Razzel sa...

Vilken perfekt vinst! Jag köper alltid Lantliv i lösnummer och tänker börja prenumrera men "det blir aldrig av"
Länkar till dig från min blogg och på Bloglovin har jag dig redan!

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna även i denna gång! kram

Helene sa...

Eftersom jag snart ska flytta ut på landet måste jag ju vinna en prenumeration av Lantliv.
Länkar självklart också o dubblar mina chanser.

Cia sa...

Jag VILI jag VILL jag VILL jag VILL jag VILL !
SÅKLART va med denna gång ;)

Puss & KRam Cia

lina.modig@gmail.com sa...

Åh, jag vill ha en prenumeration!

Annika sa...

Klart att jag vill pigga upp mitt torftiga liv & vinna premurationen ; )

Länkar i min blogg och har lagt till mej att följa.

Ha en bra fredag : )

Anonym sa...

Hej

Har nu blivit följare till din fina blogg!

/Marielle

Lauras gård sa...

Vilken otroligt fin vinst! Lantliv är en favorit. Jag är gärna med och tävlar och tar två lotter. Kram Stina

Jennie sa...

Hej!
Kul med tävlingar tycker jag, du har en härlig blogg som jag följer intensivt. Vill gärna vara med i utlottningen!
Jag har nu blivit följare av din blogg och länkat till dig från min blogg!
Ha en underbar dag!
Kram jennie

Frun sa...

Hej
Här vill jag vara med, jag länkar och lägger mig som följare och håller tummarna och hoppas att det blir just jag som vinner :D
/Ciiilia

It's me sa...

Nice magazine nice blog you have !!

Count me in ! fingers crossed............enjoy your weekend greetz Ria

Spirande grönt - sa...

Vill ha gärna ha ett lite rikare liv och är därför med och tävlar:)

Fin blogg du har!

Rebecca

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla om en prenumeration. Köper mest lösnummer jag.... Följer din blogg med jämna mellanrum...
Hälsn.Christin!

christin_hermansson@hotmail.com

Anonym sa...

Vill vara med och tävla fast jag inte har någon egen blogg. Brukar surfa runt och titta på andras...bl.a din.
Kram från Rebecca....

sandbecca_@hotmail.com

chanette sa...

http://darkbarbie.blogg.se/2010/march/vinn-prenumeration-5-april.html

inte lönt att knussla här inte... 3 lotter på mig.. detta vill jag vinna.. jag flyttar till nytt den 31 mars och jag kan se mig själv sitta på den ljuva balkongen med en kopp gott tee och denna tidningen i min hand

Lotta sa...

Hej!
Oj vad du bjuder på mycket trevligt!
Jag vill naturligtvis vara med och ta chansen att vinna denna generösa kanon vinst. Älskar Lantliv.
Jag länkar
Kram Lotta

Anonym sa...

Hejsan!

Denna chans vill man ju inte missa!
Jag har dej redan på Bloglovin,..så
det blir tre lotter, hoppas vinstlotten
är med där!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Härliga bilder du har & jätte mysig blogg.
Satt & klickade runder & vipps var jag här hos dig. Jag Vill jätte gärna vara med. Länkar från min blogg & blir givetvis följare åxå.
Vår Kramis
Sus

Carita sa...

Fina bilder! Jag är gärna med i din utlottning.
Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Mia sa...

Hej!

Prenumerar redan på Lantliv, som är en underbar tidning. Men vinna ett extra halvår, skulle inte sitta fel..
Länkat från min blogg till denna underbara blogg ang. tävlingen.

Kram Mia

Mjuka sa...

Jag är med såklart! Håller tummarna hårt!
Länkar hos mig och lägger till dig somföljare=3 lotter
Kramar Malin

Wenche sa...

Hei:)
Fin blogg du har:)
Vil gjerne være med i konkurransen om abonnement på Lantliv:)
Hilsen Wenche fra Norge.
wenche@ntebb.no

Hem ljuva hem sa...

Hej! klart jag vill vara med om utlottningen av Lantliv, just nu prenumerar jag på Drömhem& trädgård, men man får ju aldrig för många tidningar eller för mycket inspiration. Följer naturligtvis din fina blogg också.
Trevlig söndag
Anneli

Therese sa...

Själklart vill jag vara med i utlottningen av min favorittidning! :D
Har länkat med bild i höger kolumn på min blogg.

Mvh // Therese
http://tjalen.blogspot.com
tjalens@gmail.com

Jessica sa...

Det hade ju varit trevligt med lite trevlig läsning! Är gärna med i din utlottning.

Kram Jessica

Boviksmarinan sa...

Hej Hopp!!
Har länkat dig till min blogg, (a 2 lotter). Älskar tidningen och hade just tänkt prenumerera på den men avvaktar och ser tills din tävlig e över:-). Ha en kanon dag i solen!!
//Kram L

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag är ju inte riktigt 100% säker på om jag *får* delta, eftersom jag bor i Finland. Kanske prenumerationen gäller bara om man bor i Finland? Men jag hoppas jag kan delta ändå :)

I högra sidospalten på min blogg har jag lagt in en bildlänk till tävlingen också som får ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Anonym sa...

Jag deltar gärna i utlottningen.
H. Lena
lena_girl84@hotmail.com

tina sa...

hej hej! jag är gärna med!

Rachel sa...

Fin blogg du har! Jag är gärna med och tar 3 lotter! Önskar dig en fin vecka! Kram

lenamarb sa...

Hej !

Jag är gärna med och tar 1 lott .

Kram
Lena B
lenamarb@gmail.com

Maria sa...

Åh vilken fiiiin utlottning!! Lantliv läser jag ofta men har faktiskt ingen prenumeration ännu, får hålla tummarna! Länkar från min blogg och har lagt till din på Bloglovin.
Härlig inspiration fanns hos dig :)
Ha en bra dag!
Hälsar Maria

Handgjorda drömmar sa...

Oj, vilken kanonvinst! Här vill jag gärna vara med å testa lyckan. Lägger även upp mig som följare - en jättemysig blogg (himla roligt inlägg till tävlingen :D)och länkar naturligtvis.
Ha en riktigt bra dag,
Marie

Agneta sa...

Lantliv gillar jag och brukar köpa lösnummer ibland så jag skulle bli jätteglad över att vinna en prenumeration. Jag länkar i min blogg. Din blogg är ny för mig men ser mycket inspirerande ut så jag återkommer gärna för att läsa.

Märta sa...

O vad härligt det skulle vara med en prenumeration på Lantliv. Vill gärna vara med och jag länkar från min blogg.
Märta

Millan sa...

Jag vill också vara med, och jag har länkat med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/
Jag lägger tll mig som följare ocså så jag får 3 lotter!!!

Anonym sa...

Deltar mer än gärna! Skulle passa perfekt med denna prenumeration till min mamma! Har dej redan på bloglovin´:)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Veronica sa...

Hej!
Vill gärna vara med på denna utlottning! Lantliv är favorittidningen!
Vilken fin och rolig blogg du har! Är första gången jag är här och du är nu tillagd bland mina favoriter.
Mvh
/Veronica
veraekengren@hotmail.com

Anonym sa...

Wow vilken vinst=) Jag är gärna med och tävar då jag ej har nån premnumeration!! Jag länkar fint i min blogg!

/Cissi

Vita drömmar och choklad sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om det suveräna priset. Jag har länkat från min blogg och lagt mig som följare. Med tre lotter hoppas jag nu på TUR ;)

Trevlig helg!
Kram Milla

LenaFia sa...

Hej
Vilken undebar vinst.
Brukar köpa lösnummer av tidningen och älskar den. Hoppas så att jag vinner
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Kom in på din sida via en annan blogg. Vilka läckra bilder med så mycket rosa= min favoritfärg. Jag vill gärna vinna en prenumeration så jag har lagt mig som följare på Bloglovin. Skickar mitt namn och adress till din mail.
Hälsningar Gudrun

Anonym sa...

Hej igen!
Prövade att skicka ett mail till dig, men fick beskedet att din e-mail inte existerade. Kan du kolla upp detta?
Hälsningar Gudrun

Anonym sa...

Hej igen!
Prövade att skicka ett mail till dig, men fick beskedet att din e-mail-adress inte existerade!
Hälsningar Gudrun

evamar sa...

Jag är gärna med och har länkat för en extralott:

http://evamar.blogg.se/2010/march/lantliv-5-april.html

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill gärna vara med! Köper jämt Lantliv så det skulle vara toppen att vinna en prenumeration. Har ingen blogg men jag följer dig på bloglovin. Ha det gott!
acwse@hotmail.com

Annica sa...

ag vill gärna vara med :D


bloodsband@live.se

Annika sa...

Jag vill vara med - med 3 lotter!

Min länk finns här:http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/march/lantliv-prenumeration.html

Jag lade till mig som följare vid friend connect :)

Kram Annika, familjenpettersson@hotmail.se

kristinh sa...

Är gärna med och tävlar /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Madde sa...

Vill vara med!! (madeleine.markstrom@hotmail.com)

Lilli sa...

Åhhhhh,Är med!


klevmarken_92@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Lantliv ja det är ju precis det liv jag lever karamiz

Anna sa...

Hej!

Har kikat in här några gånger från gotlandsliv. Tycker du har en mysig och inspirerande blogg. Jag har tidigare bott på Ingarö och jobbade då i SaltsjöBoo vilket gör det extra mysigt med din blogg.

Jag är gärna med i din trevliga tävling!

E-B sa...

Hoppas på tur, härlig tidning just denna spirande årstid.
Har länkat.

Lönnen 13 sa...

Vilket roligt inlägg och jag är gärna med och tävlar, länkar med bild och lägger gärna till mig som "följare".
Kram Anneli

Karin sa...

Hej
Jag vill väldigt gärna vara med i din tävling.
Har ingen blogg men tar chansen ändå.
kanders@spray.se

Sally och jag sa...

Så klart jag vill vara med i din tävling! Jag har också länkat till din fina blogg från min sida.

Kramar från
Sally och jag

Anonym sa...

vilken toppen vinst! Nu håller jag mina tummar o hoppas på tur!
Ha det fint,

ikarin@live.se

Susanne sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

lillamej@hotmail.com

Anonym sa...

Hej,
Åhhh min prenumeration har precis tagit slut så jag säger inte hej till att vara med i denna utlottning :)
Har länkat från min blogg! Hoppas på tur,
Kram kram Annika

Lotta Fröjd sa...

Hej, vilken trevlig tävling! Jag är gärna med.

Har länkat här:
http://blog.thefrojd.com/en-halvarsprenumeration-pa-lantliv-5-april

Och följer givetvis via bloglovin', så 3 lotter tack :D

Kram

Anonym sa...

Tassar in och vill gärna vara med i tävlingen.
kram
solig2@gmail.com

care69 sa...

Jag är med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/5-april-vinn-prenumeration-lantliv.html

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med i tävlingen!
Mvh Lotta

lottis.st@hotmail.com

Hjärtat Mitt sa...

Hej!
Vill önska dig en riktigt Glad Påsk!
Vilket pris :)
Jag vill självklart vara med och försöka vinna.
Länkar till dig för större chans.

Kram Mari

waldiiiin sa...

Jag är gärna med :)

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, vilken vinst. Jag är också med! Lite sent men vad tusan....
Länkar och är såklart redan följare av din underbara blogg!!!
Kraaam/ Anna

Marianne sa...

Hei, veldig flott blogg, et lodd til meg, jeg har ennå ikke egen blogg, men er følger av mange utrolige flotte blogger, slik som din.
Påskehilsen fra
Marianne

Monica sa...

Hittade dig i grevens tid =) Jag länkar & följer och håller tummarna för tur i lotteriet.. Behöver verkligen en tidning att trösta mig med då snön åter börjat falla där ute =S

suss sa...

Det vore fin avkoppling att få den tidningen i ett halvår. Bara sjunka ner i sköna soffan och läsa! Låta sig inspireras och förtrollas!!
= )

Anonym sa...

Oh,vilken lycka att få vinna denna tidning.hoppas verkligen på tur.
Må så gott!

imoolsson@hotmail.com