måndag 4 juli 2011

Jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo...

Så var den då äntligen klar...

Den egenhändigt målade skylten till min lilla gårdsbutik i Byxelkrok, på norra Öland...


Hej igen!


Härligt att vara tillbaka igen!

Har saknat bloggandet, men tiden har tyvärr inte funnits.

Hur är det med er där ute i världen alla goa bloggvänner?

Snart öppnar då min gårdsbutik vid havet, 4 km söder om Byxelkrok.

Återkommer mer fler pics,

för nu måste jag och barnen sätta oss i bilen, för vi vill ju inte missa båten...


Ses en annan dag!

Kram


Fröken Vit

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad härlig skylt du har gjort.Vad skoj att öppna butik på Öland.Ha en fin tisdag.Kraaam Rita ♥

Anonym sa...

Hallojsan!
Skylten är underbar! Kommer jag någonsin till Öland så åker jag till din butik direkt, kan tänka mig att det finns mkt fint där! Jag har förrästen mailat dig, vi har varit utan internet i en evighet så jag hade inte kollat mitt mailkonto på ett tag.....

Kram Nina -Faster Atta

Anna sa...

Lycka till med ditt projektet! Kramen!

Anna sa...

Detta verkade otroligt härligt....Vi ses nog!
/Anna

Marie Gustafsson sa...

Hej!
Var i din underbara butik igår... Ångrade mig direkt att jag inte köpte lampan med hjärtat... men kanske finns den kvar vecka 32 då jag hoppas komma ner igen. Håller tummarna!!!!!!
Din butik är en riktig dröm - skulle vilja ha ALLT härhemma! Sedan en trevlig butiksinnehavare, vin och miljön.... längtar tillbaks!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Hej, kan du inte lägga in bilder från din butik på Öland? Jag är så nyfiken?

elle sa...

Hej

Hade tur att råka förbi din affär i Byxelkrok och gjorde ett par inköp. Superfint.

Anonym sa...

Lycka till med din butik! Låter jättespännande!

Therese sa...

Tack för din titt hos mig, så roligt att du är tillbaka i bloggvärlden och att du ska starta en gårdsbutik. Kommer att bli ett sant nöje att följa dig på den resan! :-) Alla driftiga och krativa kvinnor som förverkligar sina drömmar och projekt och delger dem till andra via bloggar är verkligen peppande vardagslyx då den är som bäst! KRAMAR Therese - Sockenvägens Söta