tisdag 19 januari 2010

Så sött, så dyrt...

Hej!

♥TACK♥
till Er alla,
som skriver så rara ord,
om min blogg!
Det värmer verkligen mitt vinterfrusna hjärta.
Även mina fingrar och tår,
som jämt är så frusna, hi,hi.
Så fort jag hinner, ska jag kika tillbaka till er.

Men denna vecka är lite extra hektisk.
På tors-sön är det Formex inredningsmässa.
Det ska bli så kul,
att få inspiration av allt fint som finns.

Häromdagen när jag var inne i en butik,
sa de att Odd Mollys glanstid var förbi.
Däremot var Hunky Dory på uppgång,
enligt dem.

Jag gillar i alla fall Odd Molly skarpt
och har inte tröttnat än...

Vad tror ni, har de rätt?
Har ni tröttnat?

Idag var jag på Lexingtons huvudkontor
och tittade på deras kollektion för 2010.
Säga vad man vill om Lexington,
att det är uttjatat med stjärnor och flaggor.
Men god smak har de.

De jobbar ju så,
att de tar fram en ny kollektion,
för varje årstid.

Åhh, vad mycket fint där fanns...
Fick kataloger som inte är officiella än,
så jag får tyvärr inte visa några smakprov...

Men ni som gillar Lexington,
kommer inte att bli besvikna...

Visar här kläder från Odd Mollys butik
på Humlegårdsgatan i Sthlm.
Så sött, så dyrt...
♥♥♥
"Under kläderna har de flesta en kropp.
Det är bara det att man inte tänker på det."
Flicka 5 år
♥♥♥
Vi ses imorgon!
Kram
Fröken Vit

3 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Hej!
Huruvida Odd Mollys glansdagar börjar ta slut det vet jag inte men någon lär ha sagt att de blivit för stora för fort. Tycker numera att man hör talas om kläder som går sönder och i vissa blusar har jag nog själv tyckt det varit lite torftig kvalité med tanke på det höga priset. Men smaken är ju olika men jag köpte två Odd Mollyblusar för tre år sedan och de är fortfarande lika fina trots endel tvättar, den senaste jag köpte kommer nog inte hålla sig så länge...
Ha en fin dag! kram Linda

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Visst är de fina Odd Molly kläderna, önskar att man någon gång ska ha råd att köpa ett plagg men det dröjer nog än ett tag! Supermysig blogg du har och ett underbart hus!! Ha det gott!
Lisa

Johi sa...

Håller med - supersött men frågan är om det inte är mkt pengar man betalar bara för märket....... Är sugen på några plagg ur kollektionen men får se. Hoppas du får underbara dagar på Formex. Kram