onsdag 1 februari 2012

Snygga vårjeans, som man blir glad av!

Hej alla glada i vinterkylan!

Glöm för allt i världen inte bort, att det är sista dagen för
Biotherm, Dior och Scholl UTLOTTNINGEN idag kl 24.00!!
Bara att klicka högst upp till vänster för att komma till utlottningen.

Välkomna hit mina nya bloggföljare sedan igår!

♥♥♥
Amanda Examino
Jennysen
Elin Owi
Jenny
♥♥♥

Hoppas att ni också ska trivas här hos mig!
Måste ju bara visa mina nya ljusrosa vårjeans för er!

Supersnygg passform, slimfit.
Inte stretch.
Sommartunna, men inte "genomskinliga".
Bra pris, nämligen endast 199 kr!!
Finns i färgerna lila, ljusrosa, mörkrosa, mörkblå, svart, grön och rött.
Nyinkomna på Gina Tricot.
Skynda nu att fynda,
för dessa kommer att ta slut väldigt snabbt!!
Tro mig!

Imorgon drar jag vinnarna
och samtidigt startar en till jättefin
UTLOTTNING
av en underbar stickad klänning bl.a.

♥♥♥
"De barn som blir över när föräldrarna måste gå till jobbet,
får vara på dagis istället."
Pojke 6 år
♥♥♥

 
Vi ses imorgon!
Kram


Fröken Vit

16 kommentarer:

Lauras gård sa...

Jätte fräscha jeans! Visst blir man glad över färg nu när snart våren närmar sig. Ha en fin dag! Kram Stina

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Stina!

Ja, man är i stort behov av färg nu när nedräkningen till våren har börjat!
Härligt m 1 feb. idag också!
Må så gott!
Kram!

Sahra sa...

Jag handlar sällan på Gina men när jag ser reklamen för de här byxorna blir jag lite fladdrig. Vill ha. De ser supersnygga ut på dig.

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Sahra!

Ja, de är ju supersnygga också!!
Så slå till vet ja!! :-)

Kram!

mitt liv som jag sa...

Det var verkligen supersnygga jeans, jag blir alltid så feg för färger, men tycker att det är så snyggt på andra. Kanske ska våga mig på några själv! Kram Jennifer

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Mitt liv som jag Jennifer!

Det är klart att du ska våga köpa ett par medan de finns kvar! Det är ju bara 200 kr som det handlar om...
Klart att du också passar i färgade byxor!

You go girl! :-)

Kram!

Therese sa...

Fresht!! Digger fargen!!
Sånne må jeg og ha;-)

klems

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Theres!
Ja, visst är de väldigt snygga!
Klart du ska shoppa likadana! :-)

Kram!

Ekenäsliv sa...

Ahhh, jag äälskar ROSA!!! Jg rusar dit imogon dag ;-)
Jättefina helt enkelt!
sköt om dig!
Kram Anna

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Ekenäsliv Anna!

Jag älskar också rosa!!
Då är vi ju två!
Ja, skynda dig att shoppa ett par nu då!! :-)
Kram!

Pernilla W sa...

Superläckra jeans :)
och underbar kommentar av killen 6 år ;)Jag har själv en kille på 5 och jag tycker det är underbart med barns kommentarer....

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Pernilla!

Ja, visst är byxorna väldigt snygga!
Barnkommentarena är ju ofta helt obetalt bra... :-)

Titta in hos Thess sa...

Vilka underbara jeans!!!
Man blir verkligen glad =)
Och det kan vi verkligen behöva....
för här yr snön utanför fönstret.
Och jag måste hålla med Pernilla här ovanför...barn kommentarerna är underbara,jag garvar verkligen högt varje gång.
Hoppas att du får en härlig fredag.

Kram Thess

P.S Nu ska jag fortsätta packa upp kartonger,skiten tar ju aldrig slut =)

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Titta in hos Thess!

Kul att du gillar jeansen!
Ja, man kan skratta länge åt dem faktiskt!
Åh, vad spännande med er flytt.
Kanske inte lika spännande att packa upp dock..haha.

Kram!

Tomtebo & Barnen sa...

Gud vilka härliga byxor! Och hej på dig :) vilken fin blogg du har!!!!

trevlig helg och syns igen!

M.

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Tomtebo och barnen!

Visst är de härliga!

Vad roligt att du gillar bloggen!

Trevlig helg till dig med.
Kram.