tisdag 16 februari 2010

Pippilotter & Rosa Lotter...

Hej!
Tack för era kommentarer om "mina svar till er"!
Jag som är ny här i bloggvärlden,
lär mig dagligen något nytt.
Roligt att läsa vad ni tycker.

Jag kommer fortsätta att skriva svar till er,
i mitt kommentarsfält.
Även gå in till er som har bloggar och kommentera.

Här kommer då redovisningen av vilka som vann
UTLOTTNINGEN
av armbandet och necessären.
Det var 55 stycken, inklusive de som mailat,
som ville vara med denna gång.

Lilla E var så snäll och ställde gladeligen upp,
som lottdragare även denna gång!

Jag blir lycklig av rosa, ska ni veta.
Därför klippte jag till nya ROSA lotter,
dagen till ära.

Hur som helst så blev resultatet som följer:

♥No 7 Scharlotte,
som inte har någon blogg,
vann det ena priset.

♥No 12 Ingela
(vilket vackert namn...hi,hi),
som har en blogg som heter
vann det andra priset.

Ni får maila till mig och berätta,
vilken av sakerna ni helst önskar få.
Om ni båda har samma önskan,
drar jag ännu en lott, om vem som får vad.
Återkommer om hur detta spännande slutar... :-)

♥TACK ALLA♥
för att ni ville vara med på utlottningarna
av klänningen och dessa saker!!

♥Tack också för alla gulliga mail som jag fått om bloggen♥
Jag blir väldigt rörd och stolt, ska ni veta!
Era ord gör det ännu roligare att blogga!
För bloggandet tar ju lite tid.
Fråga bara min käraste om det...hi,hi.

Imorgon kör jag igång en
♥♥♥NY UTLOTTNING♥♥♥
Då kan ni vinna olika lyxiga
hudvårdsprodukter.

♥♥♥
"Förr i tiden, för många, många år sedan,
måste mannen fråga flickans far,
om han kunde få dotterns arm."
Pojke 7 år
♥♥♥

Vi ses imorgon!
Kram
Fröken Vit

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinnarna.1000 tack för en mysig tävling.Vilka gulliga bilder du visar på nallen halva lilltjejen.....Ha en skön onsdag varmkram Rita ♥

Lena sa...

Klart man velger RÅÅSSSA som farge på det meste!!! Nå er det jo lov både for liten OG stor - du kan tro mamsen er lykkelig for det!!!

Grattis til de heldige vinnerne!!!

Ha en fantastisk dag, kjære bloggvenn!

Hulda sa...

Så nydelig rom lillefrøkena har. :) Skjønne møbler og farger.

Signe 1 sa...

Men åh vilken mysig blogg jag hittade till:-) Ska spana runt lite här nu...

Ha en fin dag!

Kram Sofia

Ett hus i vitt sa...

Vilken gullig lottdragning :-)! Åhh vad fin du är i Fondan!! Jag behöver gå ner några kg för att bli så där fin... Ha det gott! Kram, Anette

Scharlotte sa...

ÄR DET SANT!!:)??

Lilla Scharlotte som ALDRIG brukar ha tur i utlottningar:) Jippiiiii vad roligt!!!!!!!
TACK snälla söta bästa Fröken Vit:) Och fortsätt med ditt fantastiska bloggande det gör du så BRA!

Vilka härliga bilder i rosa :) Jag längtar efter vårsol, fågelsång och fika på trappen!!:) Och bara sitta där och beundra stolta tulpaner som nyfiket sträcker sig mot solen coh värmen...

Vill också säga grattis till den andra vinnaren Ingela:)

Stor kramis
Scharlotte

Unknown sa...

Hej!
Är ny på din blogg, så fint hus du har!
Ska bli rolig att kika in hos dig mera, är också ny i denna bloggvärld.
Kram Anna

Snövita drömmar sa...

Oj, missade visst den här tävlingen! Får väl haka på nästa istället!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej alla!

Rita!
Tack själv för att du ville vara med!
Ha en skön onsdag du med!

Lena!
Vad roligt med en till som gillar rosa!
Förstår att det är skönt med lov.
Härligt att få vara tillsammans med barnen!
Ha en underbar dag du med!

Hulda!
Vad roligt att du tycker om Lilla Es rums färger.
Jag tycker ju om pasteller väldigt mycket.
Ha det så bra!

Sofia!
Tack snälla för gullig kommentar!
Vad roligt att du hittade till mig så att jag kan hitta till dig!
Må så gott!

Ett hus i vitt Anette!
Tack snälla du för den komplimangen!*glad*
Jag är ju såå kär i denna klänning!
Må så gott du med!

Scharlotte!
Vad roligt att du vann, om du inte brukar vinna så ofta!
Jag brukar inte heller ha turen med mig, tyvärr.
Tack snälla du för dina gulliga ord om mitt bloggande!
Ja, vem längtar inte efter fika på trappan i vårsolen.
Du beskrev det så bra att jag fick vårkänslor i magen! :-)
Bra att du mailade om vad du helst vill ha.
Må så gott!

Anna!
Tack snälla för rara ord om vårt hus!
Roligt att du skrev så att jag hittar till dig med.
Må så gott!

Snövita!
Ja, häng med i nästa tävling om du vill då istället! :-)
Ha det så bra!